کراتینین 8.1 به معنای چیست و چگونه آن را کاهش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 8.1 به معنای چیست و چگونه آن را کاهش

کراتینین 8.1 به معنای چیست و چگونه می توان پایین ITI یک بیمار بیماری کلیوی هستم و سطح کراتینین من 8.1mg / dl است، می تواند به شما به من بگویید چه کراتینین 8.1 ابزاری برای من و چگونه می توانید آن را پایین بیاورد؟
کراتینین 8.1 به چه معناست؟
اگر کراتینین شما 8.1 است آخرین برای یک مدت طولانی و شما مطمئن شوید که آن است که توسط عوامل دیگر ایجاد نمی شود، پس از آن می توان گفت که بیماری کلیوی را به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، آخرین مرحله بیماری کلیوی پیشرفت، آن را نیز شناخته شده به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD). در این مرحله، بسیاری از عملکرد کلیه از دست داده است، بنابراین به عنوان یک بیمار که در این شرایط است، شما باید درمان به موقع را، در غیر این صورت، زندگی خود را در خطر بزرگ باشد.
چگونه برای کاهش کراتینین 8.1 در بیماری های کلیوی؟
در بسیاری از کشورها، دکتر بیماران دیالیزی با توجه به شرایط خاص توصیه می شود. اگر بیماران کلیوی در برخی شرایط خاص هستند، آنها باید یا بهتر آغاز کرده بود درمان دیالیز. اما دیالیز است تنها انتخاب نیست، especailly برای آن دسته از بیماران که هنوز هم برخی از خروجی ادرار
حالا که کراتینین 8.1 است آسیب کلیه ایجاد می شود، پس از آن تا زمانی که ما می توانیم برخی از درمان به صرفه جویی در کلیه پیدا کنید، ما می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خواهد بود که بهترین انتخاب، به عنوان آن در ترمیم آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه هدف. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده. بنابراین بیماران نیازی به در مورد عوارض جانبی نگران باشید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان بیماری های کلیوی و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: